Aktiviteter / DTF Showteams / DTF Showteam Jylland
Show Team Jylland

Show team Jylland, er stadig et forholdsvis nyt team, bestående af erfarne- og uerfarne show ryttere og heste. På holdet lægger vi stor vægt på sammenhold, heraf - respekt og tillid til/for hinanden.
Når vi træner sammen, lægger vi også stor vægt på hyggen og nyder gerne en god grillpølse eller andet lækkert mad på dagen.
Vi er stadig et meget nyt hold, med en masse innovative tanker omkring hvad vi gerne vil nu og i fremtiden rundt omkring i landet.
Holdet er åbent for alle typer equipager, om du rider Dressur, spring, tur, køre for vogn, laver jordarbejde m.m. så er der altid plads til alle og de forskelligheder vi måtte have.
Det er vigtigt for os at holdet fremstår så homogent som muligt, og gør altid plads til ændringer, hvis dette skulle være nødvendigt.

Da vi kommer fra alle hjørner af Jylland, har vi valgt at starte et lidt nyt og nok alligevel ikke så uvant træningsprogram op, som gør, at du som rytter på holdet, for tildelt programmet, lidt som et dressurprogram fra DRF, så du altid kan træne hjemme eller hvor end du er. Man skal altså ikke føle sig presset til at komme til alle træningsdagene hvis det absolut ikke passer. Vi forventer dog du mindst kommer på 2 trænings dage, gerne opstart og den sidste træning inden det aktuelle show/skue.

Så ønsker du at være med til at præge fremtiden for Show team Jylland, har masser af gå på mod, nyder samvær og hygge, så kom og bliv en del af holdet!
Vi har altid plads til dig! :D

På vegne af Show team Jylland//
Showkoordinator

Kontakt og Tilmelding skal ske til:

Showansvarlig i bestyrelsen

Stemnings billeder

Showkoordinator

Show Ryttere

Mette Elkjær og Malu.

Jeg er 27 år og har Malu på 11 år.
Vi har været et makkerpar siden hun blev født og har igennem de sidste 3-4 år arbejdet med dressuren da vi inden fokuserede mere på tur og jordarbejde.
Malu blev kåret i DTF i Efteråret 2019 hvor hun opnåede en flot 2.premium! i år er vores anden sæson med show og vi glæder os til igen at fremvise et flot show.

Nanna Brejner og Shadow.

Nanna deltager med Østrup Hedegårds Miss Liva, som er 2 år gammel. Det er første gang Liva er med til Show, men vi håber hun tager det i stiv arm...

Tina Bommer

Tina deltager på show med Bommers Bombardier som er en avlsgodkendt hingst på 3 år. Det er første gang de deltager på shows sammen.

Sara Skinnerup

Sara deltager på Shania, som hun låner af Bo.
De 2 har dannet par på flere shows før.

Emilie Jakobsen

Emilie rider på Ivy, som ejes af Malene og Jim.
De 2 har deltaget på andre shows tidligere.

Nanna Twistmann

Nanna rider på Silver Moon, som ejes af Malene og Jim.
De 2 har deltaget på andre shows tidligere.

Mia Terp Hansen

Mia deltager på Pink som hun låner af Charlotte. Det er første gang de 2 danner par!

Pia Nielsen

Lisbeth Holm

Ejer Lisbeth Holm
Rytter: Lisbeth Holm ( en model 1960)

Pride er en fantastisk dejlig ridehest,
Pride er født hos os og han betyder noget helt specielt.
Lisbeth rider både dressur og alt mulig andet, vi får bla. undervisning i western og jeg bruger ham til show hest i DTF ShowTeam Fyn, han er lidt sensitiv, men vil gøre det bedste for sin rytter.
Han er meget lærenem og har en dejlig personlighed
Han har sin fars og mors gode temperament og smukke ydre