Velkommen / Foreningen / Medlemskab

Medlemskab

Ønsker du at blive medlem indsættes beløbet på foreningens konto i Sparekassen Himmerland 9812 - 2071470256 og der sendes en mail til kasserer.dtf@gmail.com med navn, adresse, telefonnummer og evt. tidligere medlemsnr. Du kan også benytte vores kontaktformular hér. (Der bliver ikke oprettet noget medlemskab før pengene er modtaget.)

Med et personligt medlemsskab får du mulighed for at deltage på DFT´s showteams.

Personligt medlemskab (1 stemme til generalforsamling) 600,- kr.

Husstandsmedlemskab (2 stemmer til generalforsamling) 850,- kr.

Passivt medlemskab 450,- kr. Som passivt medlem har du samme muligheder for at deltage i aktiviteter i foreningen på lige vilkår som personlige og husstands medlemmer, men dog ikke til kåringer og der er ingen stemmeret til generalforsamlingen eller andre afstemninger. Hvis du har et dyr, der ønskes kåret, skal medlemskabet opgraderes til personligt eller husstandsmedlemskab.

Medlemskab følger kalenderåret. Alle medlemskaber udløber 31.12.