Velkommen / Foreningen / Bestyrelse

Sussi Kima Svendsen

Email: Formand.dtf@gmail.com
Tlf: 20473038

Jeg hedder Sussi, er 42 år og bosat i Korsør med min kæreste Morten og vores dyr.
Jeg har været dedikeret Tinker ejer i mange år, som almindeligt medlem har jeg bl.a. søgt sponsorgaver, afholdt arrangementer, online ridt, redet show på Roskilde Dyrskue og lagde grundstenen for Tinker kalenderen der nu er blevet en skøn årlig tradition.
Jeg har før siddet i bestyrelsen og her har jeg besiddet både showansvarlig, webmaster og sekretærposten og har derfor en bred erfaring med bestyrelsesarbejde.

Selv ejer jeg en skøn vallak der både rides og køres, derudover indkøbte jeg et hingsteføl sidste år og glæder mig til han forhåbentligt kan indgå i avlen, der er lang vej endnu, han skal desuden være min nye ride og kørehest, sidst men ikke mindst har jeg min lille mascot, han er en shettyblanding, som er aktiv travpony.
Næstformand & Showansvarlig
Louise Jespersen
Mail: naestformand.dtf@gmail.com
Mail: Showansvarig.dtf@gmail.com

Jeg hedder Louise, er 35år, og er bosat i Asp i Midtjylland. Jeg er uddannet produktionsleder, indenfor landbruget, men er endt op som buschauffør. Et job jeg er blevet vanvittig glad for. Jeg kører hovedsageligt børn hjem fra skolen, i den samme lille landsby jeg bor i. Her får man et helt særligt forhold til børnene og deres familie. Jeg er vokset op med heste, og har siden barnsben haft egen hest, dog kort afbrudt de år jeg tog min uddannelse. Jeg fik min første tinker tilbage i 2009, men er først kommet ind i DTF, da jeg købte Hedlund´s Disko i 2018. Heste har altid været mit fristed, og har givet mig megen glæde samt gode oplevelser. Jeg har, i mine voksne år, hovedsageligt brugt mine heste til kørsel, men har aldrig været bleg for en ridetur også. Sparta, som er min første tinker, blev kåret ind i foreningen i foråret 2023. Ham håber jeg der kan blive en del af showholdet i fremtiden. Han kan både køre med vogn og rides. Disko, min avlshingst, har jeg været til to kåringer med. Han er i gang med hans tilridning. Ham håber jeg også der kan deltage aktivt til diverse i fremtiden. Da jeg blev bekendt med DTF, og begyndte at deltage i diverse arrangementer, følte jeg mig hurtig hjemme, og velkommen. Der var altid et hjælpsomt væsen der var klar til at besvare mine spørgsmål, eller give et nap med, hvis jeg havde brug for det. At deltage i arrangementer ved DTF, er for mig utrolig givende. Jeg får en fornemmelse af sammenhold, og noget hele familien kan samles omkring. For mig blev det fra starten gjort klart, at her i foreningen hepper vi på hinanden, og ikke mod hinanden. Det havde jeg stor respekt for, og jeg kunne ikke være mere enig. Jeg ser frem til at hjælpe til med arbejdet i bestyrelsen. Jeg håber på at blive endnu klogere på racen, foreningen og avlsarbejdet, ved at sidde i kernen med de erfarne i bestyrelsen + avlsudvalget.
Jeg glæder jeg mig til, forhåbentlig, at møde jer derude ��

Kassere
Bo Kirkegaard

Email: Kassere.dtf@gmail.com

Sekretær
Malene Lund Andersen

Email: Sekretaer.dtf@gmail.com
Medlemsansvarlig / Webmaster
Anika Dunager

Mail: bestyrelse.dtf@gmail.com / webmaster.dtf@gmail.com

Mit Navn er Anika og jeg er en kvinde i sin bedste alder. Jeg er kærlig, omsorgsfuld, humoristisk og en meget hjælpsom person. Jeg købte min Første Tinker og blev medlem  i 2015, Satins Con Trast som også måtte vise sig at være min soul mate. Grunden til at jeg nu sidder i bestyrelsen skylder mit brændende hjerte for vores fantastiske heste. Jeg har nu igennem 8 år fået anskaffet mig 4 skønne tinkere hvor af den ene er egen avl. Jeg ønsker at fremvise vores heste på den bedst mulige måde hvilket jeg også gør i form af kåringer, udstillinger, dyskuer og showholdet på sjælland.

Når ikke det handler om Hestene hvilket er meget sjællendt bruger jeg tid med min skønne familie og fantastiske venner. til dagligt arbejder jeg som maskinføre og og til tider tjener. Jeg er bosat på en lille gård lidt uden for næstved hvor jeg har alle dyrene hjemme, hvilket jo bare er drømmen.

Suppleanter

Annette Munck Hedlund