Bliv medlem!

Med et medlemskab støtter du vores arbejde med at bevare racen i Danmark og du er med til at bakke op om vores kåringer og arrangementer uanset om du selv skal have noget kåret eller du blot vil være en del af vores store sociale fællesskab omkring denne dejlige race.

Som medlem modtager du vores helt eget medlemsblad, du får login her på siden og til Hestedata via SEGES. Har vi andre nyheder, så er du som medlem den første til at høre om det - vi sender nyhedsbreve ud hvis vi har spændende nyt, der ikke kan vente på næste medlemsblad.

Vi bruger f.eks. vores medlemsliste til at planlægge hvor vores kåringer skal afholdes, så det er blandt andet ud fra medlemsfordelingen på landsplan kåringerne placeres.

Hvis du gerne vil være medlem indsættes beløbet på foreningens konto i Jutlander Bank 9812 - 2071470256 (til udenlandske medlemmer: Swift: SPHIDK21 og IBAN: DK0798122071470256)og der sendes en mail til kasserer@dansktinkerforening.dk med navn, adresse, telefonnummer og evt. tidligere medlemsnr. Du kan også benytte vores kontaktformular hér.

Der bliver IKKE oprettet noget medlemskab før pengene er modtaget. Der må påregnes nogle dages svartid, da foreningen er drevet af frivllige der har fuldtisjob, studie eller lign.

Personligt medlemskab (1 stemme til generalforsamling) 600,- kr.

Husstandsmedlemskab (2 stemmer til generalforsamling) 850,- kr.

Passivt medlemsskab 450,- kr. Som passivt medlem har du samme muligheder for at deltage i aktiviteter i foreningen på lige vilkår som personlige og husstands medlemmer, men dog ikke til kåringer og der er ingen stemmeret til generalforsamlingen eller andre afstemninger. Hvis du har et dyr, der ønskes kåret, skal medlemskabet opgraderes til personligt eller husstandsmedlemskab.

Medlemskab følger kalenderåret. Alle medlemskaber udløber 31.12.

Tak for din støtte!