Nyt fra GF 2019:

Ny side på hjemmesiden for medlemmer: Tips og Tricks fra medlemmerne findes under fanen Kun for medlemmer. I kan indsende jeres egne Tips og tricks til bestyrelsen, så de kan blive delt med de andre medlemmer.

Årets medlem 2019:
Tine Schmidt Mikkelsen

Fik hele to nomineringer!

"Den første for hendes håndtering af posten som Racerepræsentant på årets Landsskue. Der var særdeles meget at holde styr på, men til trods for det og for en højgravid mave, tog hun alle udfordringer med ophøjet ro og smil. Især fremhæves Tines løbetur med skiltet for at nå op til den forreste hest, da vi skulle gå slangegang.

Dernæst for det store arbejde Tine i mange år har lavet for vores forening. Hun har siddet en del år på posten som formand, har knoklet rundt til kåringer osv. på trods af at være højgravid eller nybagt mor. De som indberettede den anden nominering, ønsker at sige en stor tak for hendes store engagement i Landsskuet, og for den flotte info stand med både vådt og tørt til udstillerne. Hun har altid styr på det hele, Tine giver info om alt der er nødvendigt at vide. Vedkommende ønsker, at hun stadigvæk vil fortsætte i bestyrelsen og som Racerepræsentant på Landsskuet."

Nye medlemmer i bestyrelsen pr GF 2020:
Mette Kathrine Elkjær
Marianne Thamdrup Hansen

Ny redaktør på nyhedsbrevet:
Jeanette Munch

Nyhedsbrevet December 2019 kan læses her